16 Aralık 2013 Pazartesi

El titremesine neden olan ilaçlar

Elde titreme yapan birçok ilaç grubu vardır. Fakat bizim toplumumuzda en çok rastlanan nedenler özellikle obsesyonda ve depresyonda kullanılan ilaçlardır.

lde titreme yapan birçok ilaç grubu vardır. Fakat bizim toplumumuzda en çok rastlanan nedenler özellikle obsesyonda ve depresyonda kullanılan ilaçlardır. Bu tür ilaçlara antipsikotik grup ilaçlar denir.

Bu ilaçlar çok kullanıldığı zaman vücutta daha çok Parkinson’a ait bulgular yaratırlar. Bununla beraber el titremesi oluşur. Ayrıca bunama hastalarında kullanılan bir tür ilaçlar, el titremesinin yanı sıra vücudun başka bölgelerinde de titremelere neden olabilirler.


Özellikle depresyonda kullanılan, depresyona ait olmayan ve depresyonu tedavi etmeyen birçok ilaç elde titremenin yanı sıra beyinde birçok hasara da yol açabilir.

Dolayısıyla özellikle uykusuzluk sorunları için alınan uygunsuz ilaçlar titremeye neden olabilir. Tiroit hastalığı da yine bir titreme nedenidir. Eğer tiroit ilaçları doktor kontrolü dışında kullanılırsa, tiroitlerde aşırı miktarda artış meydana gelebilir.

Bu da el titremesine yol açabilir.
Bunun dışında bazı metaller, metaller için kullanılan ilaçlar, aşırı alınan vitaminler el titremesine neden olabilir.
Paylaş:

0 yorum:

> >

Çok Okunanlar

Arşiv

Sponsor

Bumerang - Yazarkafe

Blog Listem

Quantcast

Rastgele

Copyright © pratik sağlık | Site Tasarımı: Hesaplı Site Design by Hesapli Site | Zebra Yayıncılık zebrayayincilik.tk